.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مطهري بر محاکمه فتنه گران در نامه به آيت الله جنتي

پس از ایراد خطبه های نماز جمعه دیروز تهران توسط آیت الله جنتی و تحلیل مسائل مرتبط با فتنه و غایله اسراییلی 25 بهمن توسط ایشان، دکتر علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نامه ای خطاب به ایشان نگاشته است.

به گزارش «تابناک» متن این نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالي

جناب آقاي جنتي دامت بركاته

با اهدای سلام و آرزوي توفيق براي جناب عالي، در خطبه اخير نماز جمعه تهران فرموديد: «كاري كه قوه قضاييه مي تواند با سران فتنه انجام دهد، اين است كه ارتباط اينها را به كلي از مردم قطع كند، درب خانه آنها بسته شود، رفت و آمد هايشان محدود شود، نتوانند پيام بگيرند و تلفن و اينترنت آنها بايد قطع شود و در خانه بايد زنداني شوند.»

به نظر مي رسد، خواست مردم مبني بر محاكمه موثرين در فتنه، منطقي تر و قانوني تر از درخواست جناب عالي است، زيرا همه احكامي كه صادر فرموده ايد فرع بر محاكمه اين افراد است و بدون رسيدگي اتهامات آنها در دادگاه صالح و صدور حكم قانوني قابل اجرا نيست. علت پافشاری مردم بر محاكمه اين افراد اين است كه مادام كه متهم تبديل به مجرم نشده و مجازات براي او معين نگرديده است نمي توان به او تعرض كرد و محدوديت براي وي ايجاد نمود و او را از حقوق شهروندي محروم كرد، والا مجازات مستقيم اين افراد توسط مردم كار آساني است و تا كنون رشد اسلامي مردم ما مانع اين كار بوده است.

البته عدالت حكم مي كند كه همه موثرين در فتنه، چه آنها كه ادعاي تقلب كردند و به جاي پيمودن راه قانوني، مردم را به حضور در خيابانها دعوت نمودند و چه كساني كه با اتهام زني هاي خود در مناظره ها و دريدن پرده حرمت ميان مردم و حكومت زمينه فتنه را ايجاد كردند، به طور همزمان محاكمه شوند گر چه اتهاماتشان هم وزن نيست. در اين صورت وجدان جامعه چون شميم خوش عدالت و انصاف به مشامش مي خورد آرام مي گيرد و ريشه فتنه خشك مي شود. اگر اين كار در همان روزها و لااقل ماههاي اول فتنه انجام مي شد غائله 25 بهمن كه ناشي از بي تدبيري و ابزار واقع شدن عاملان آن براي آمريكا و اسرائيل بود پديد نمي آمد. هنوز دير نشده است. هيچ وقت براي اجراي عدالت دير نيست.

با تقديم احترام
علي مطهري


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

x 30 بهمن 1389
احسنت علی آقا
نا شناس 1 اسفند 1389
البته فقط محاکمه فتنه گران نبود بلکه محاکمه " كساني كه با اتهام زني هاي خود در مناظره ها و دريدن پرده حرمت ميان مردم و حكومت زمينه فتنه را ايجاد كردند " هم بوده است که شمال نیوز با تاثیر از تکنیک کیهان به تیتر های نسبی روی آورده است..... شجاع باشید تاریخ ایران سراسر فرازو فرود است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.